Dag 2 - Reisverslag uit Wallhausen, Duitsland van Taniasanders - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Wallhausen, Duitsland van Taniasanders - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2013 | Duitsland, Wallhausen

Vandaag zijn we de verzekeringspapieren gaan tekenen. Een jongen van nog geen 23 met een eigen kantoor wilde dat ik voor altijd in Duitsland bleef. In zijn dromen misschien! Haha.
Ook een nieuw simkaartje aangeschaft. Voor 10 euro per maand, smsen, bellen en internetten zoveel als ik wil. Zonder grens. Ik moet het wel elke maand opwaarderen zodat ik weer verder kan! Maar dit mogen ze in Nederland zeker ook eens aanschaffen. Ik heb daarbij ook een nieuw nummer, en kan natuurlijk gewoon blijven whats appen!
Reageer even in een prive bericht op Facebook voordat je mij wil gaan bellen of echt heel dringend mijn nummer nodig hebt! Ik zet hem liever niet zo op internet aangezien iedereen hierop kan!
Verder niet zoveel gedaan.
Morgen wordt een grote dag. Haha.
's Morgens om kwart voor 8 rijden we aan naar Schwäbisch Hall. Om 9 uur ga ik daar de sleutel ophalen en het huurcontract ondertekenen. Daarna ga ik mezelf aanmelden in het stadje bij de gemeente. 's Middags lekker eten met pap en mam in het stadje en lekker winkelen en natuurlijk niet te vergeten mijn appartementje inrichten!
's Avonds tegen etenstijd, gaan pap en mam terug naar onze kennissen. Zij eten daar, vanaf dan zie ik mijn ouders niet meer.
Zaterdag moet ik werken van half 10 tot half 1. Ik bel pap en mam nog even op om te vertellen hoe mijn dagje is geweest en dan rijden zij terug naar huis!

Daarnaast is mijn eerste sjaal al bijna klaar en gaat Yvonne een trui voor mij breien. Ik brei dan weer een nieuwe kol, ofja dat ga ik proberen want die wordt wat moeilijker dan die kol die ik nu heb! Haha.

Jullie horen snel weer van mij!

  • 31 Januari 2013 - 21:17

    Twan&Diana:

    Hee Tania heel veel succes, ben erg benieuwd naar de fotos,heb je ook skayp? gr vanuit neerkant Twan&Diana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 7078

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage in Duitsland!

Landen bezocht: