Het begin van mijn nieuwe avontuur! - Reisverslag uit Wallhausen, Duitsland van Taniasanders - WaarBenJij.nu Het begin van mijn nieuwe avontuur! - Reisverslag uit Wallhausen, Duitsland van Taniasanders - WaarBenJij.nu

Het begin van mijn nieuwe avontuur!

Blijf op de hoogte en volg

30 Januari 2013 | Duitsland, Wallhausen

Gisteren zijn we na 5,5 uur rijden aangekomen bij onze kennissen in Duitsland. Het laatste stuk heb ik mogen rijden. Het was echt slecht weer. Veel regen gehad. Toen we eenmaal bij onze kennisen waren aangekomen een lekkere kop thee gedronken en zelfgemaakte schwarz-walderkirschen taart gekregen.
Uiteindelijk zijn we op het onderwerp breien terecht gekomen, en ik baalde als een stekker dat ik mijn bolletje wol en breinaalden vergeten was. We zijn toen hier naar de winkel gegaan om wol uit te zoeken voor een sjaal en ik heb breinaalden gekregen voor mijn verjaardag. Het eerste bolletje wol heb ik al af en het gaat steeds sneller. Het is maar om iets om handen te hebben dadelijk als ik in mijn appartementje zit. Haha.
Verder ben ik heel benieuwd naar mijn appartementje. Hiervan krijg ik vrijdag de sleutel zodat ik kan gaan inladen. Morgen de laatste dingetjes regelen zoals internet voor op mijn telefoon en dergelijke. En natuurlijk ook nog even de uitverkoop winkelen. Kijken of er nog wat waterdichte broeken zijn in de uitverkoop. Aangezien de winter hier nog niet voorbij is. De sneeuw van de afgelopen weken is wel weg dankzij de regen maar er wordt nog niet uitgesloten dat dat het laatste was wat er lag. En omdat de kinderen altijd, met wat voor weer dan ook, 3 uur buiten zijn is het wel handig als ik dan redelijke kleren heb voor het weer wat het op dat moment is.

Ik hoop vrijdag foto's te kunnen maken en op de computer te kunnen zetten zodat ook jullie mijn appartementje kunnen zien!

Dit was het eigenlijk een beetje tot zover.

Jullie horen snel meer!

  • 30 Januari 2013 - 14:05

    Ester :

    Leuk tania dat je ons zo op de hoogte houdt!
    Heel veel succes en plezier daar!
    X

  • 30 Januari 2013 - 14:25

    Janine:

    Heel veel succes Tania! Ik ben benieuwd naar je verblijf plek! xxx

  • 30 Januari 2013 - 16:18

    Kim Beijers:

    Nichtje :D

    Fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen..
    Ik hoop dat je super leuke tijd hebt!
    Als er ooit iets is dan weet je me te vinden..
    Ik heb je toegevoegd op skype

    xx Kim

  • 30 Januari 2013 - 17:56

    Mirjam:

    Gutentag :),

    Goed om te horen dat je veilig aangekomen bent.. Als je, je ooit verveeld ik heb ook nog een nieuwe sjaal nodig haha..
    Heel veel succes en plezier..
    Ik ga je volgen vanaf hier..

    xx Mir

  • 30 Januari 2013 - 18:34

    Suus:

    Hey Tania,

    Mooi om te horen dat je goed bent aangekomen!!! We gaan je verhalen natuurlijk volgen vanuit hier!

    Groetjes Harm en Suus

  • 02 Februari 2013 - 23:05

    Peter En Ardi:

    Ha Tania

    We waren te laat om nog even bij je langs te komen.Ik hoop dat je een fijne tijd in Duitsland hebt ,en veel succes.We gaan je verhalen natuurlijk volgen.Je appartementje ziet er leuk uit.

    Groetjes de buurtjes Peter en Ardi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 7081

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage in Duitsland!

Landen bezocht: