VAKANTIE.......... - Reisverslag uit Schwäbisch Hall, Duitsland van Taniasanders - WaarBenJij.nu VAKANTIE.......... - Reisverslag uit Schwäbisch Hall, Duitsland van Taniasanders - WaarBenJij.nu

VAKANTIE..........

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2013 | Duitsland, Schwäbisch Hall


Hallootjes daar zijn we weer!

Zooo.. mijn vakantie zit er weer bijna op. Wat een goed leven zo!

Laatste vrijdag zijn papa, mama, Tirza en Wouter hierheen gekomen om mij te bezoeken! Wat hadden we toch een lekker weer! 
Lekker de stad rond lopen om dat te laten zien en de omgeving rond rijden. En ’s avonds natuurlijk op mijn megagrote balkon met z’n 5jes lekker bbq’en!
Het was echt heel erg fijn om ze weer eens allemaal bij mij te hebben! Ik heb er ook zeker van genoten en nu kan ik de laatste 6 weekjes gaan aftellen!

Op maandag zijn papa, mama, Tirza en Wouter weer naar huis gereden. Toen heb ik de rest van de dag op kunnen ruimen en mijn spulletjes kunnen pakken voor de volgende reis die gepland stond!
Dinsdag ben ik samen met Christin, mijn buurvrouw, naar Dresden vertrokken! We gingen een oude schoolvriend van haar bezoeken die daar woonde! Na 6 uur treinen, konden we eindelijk een stuk van de stad zien. Het was erg leuk en van het hoogwater was voor ons eigenlijk niks van te merken. We hebben wel gezien waar het echt heel erg geweest is, maar ook daar was het ergste al voorbij!
Nouja, regen hebben we niet gezien. Ik ben zelfs gewoon verbrand! We hebben zo’n lekker weer gehad! En natuurlijk zijn Christin en ik zeker veel gaan shoppen. We hebben op het laatste moment besloten nog een dagje langer te blijven. Eigenlijk zouden we gister al terug zijn gekomen maar uiteindelijk zijn we vanmiddag om 15.00 uur terug gekomen in ons oude vertrouwde appartementje. Er was daar een soort van stratenfeest wat ons heel erg gezellig leek. En voor ons de reden was nog een dagje langer te blijven zodat we dat mee konden maken. Vanmorgen was het, nadat we om 3.00 uur zijn gaan slapen, erg vroeg toen we om 6.30 op moesten staan. We zouden om 7.00 uur aanlopen naar het station daar in de buurt zodat we om 7.30 uur de trein zouden hebben. Anders zouden we het niet halen voor het volgende wat in mijn drukke agenda gepland stond.

Mijn peetoom en tante komen van vakantie en maken een tussenstop bij mij! Ook zij komen mij bezoeken. Nou gaan we vanavond lekker uit eten en wat rond lopen in de stad om dat te laten zien. En natuurlijk cocktails drinken!

Mijn vakantie zit er na morgen weer op, en dan krijgen we nog wat warmer weer als nu. 30 graden!!!!
Hmmm bakken maar!! :D

Nouja.. veel meer heb ik niet te vertellen. Foto’s van Dresden volgen nog!! En dan zeggen foto’s meer als duizenden woorden.

Heeel veel liefs uit het mega zonnige Duitsland,

Tania!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 7045

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage in Duitsland!

Landen bezocht: