Het begin van alles! - Reisverslag uit Schwäbisch Hall, Duitsland van Taniasanders - WaarBenJij.nu Het begin van alles! - Reisverslag uit Schwäbisch Hall, Duitsland van Taniasanders - WaarBenJij.nu

Het begin van alles!

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2013 | Duitsland, Schwäbisch Hall

Gisteren heb ik de sleutel van mijn appartementje gekregen. Het is echt heel groot en al gezellig aangekleed. Ik heb een eigen keukentje, douche en wc. Mijn bed staat in mijn woonkamer. Het is er erg stil. Gisteren ben ik met papa en mama nog naar de binnenstad geweest van Schwäbisch Hall. En ook de boodschappen gedaan die ik nodig heb voor het eten en dergelijke. Daarna ben ik toch mee gegaan naar Yvonne en Rico (onze kennissen). Daar heb ik gegeten en daarna hebben papa en Rico mij weer terug gebracht. Met een nieuwe lamp, omdat die op mijn kamer het niet deed. De eerste avond had ik geen internet en geen tv. Het was best saai. Dus ben ik vroeg naar bed gegaan.
Ik heb echt slecht geslapen, ik was erg zenuwachtig voor de volgende dag. Ik moest en naar een nieuwe groep en afscheid nemen van papa en mama.
Vanmorgen vroeg op gestaan en naar mijn nieuwe stageplek gegaan. Het is een groep van 12 kinderen, tussen de leeftijd van 9 en 21. 3 meisjes en de rest allemaal jongens. Het is een erg drukke groep waar altijd wel iets gebeurd. Dus zeker iets voor mij!
's Middags zijn papa en mama mijn tv komen brengen, gordijnen en natuurlijk mijn internet!
Pap en mam zijn nou net een kwartiertje weg. Ik vind het toch wel beetje moeilijk om alleen zonder pap en mam te zijn! Maar het halfjaartje is zo om en dan laat ik me weer lekker vertroetelen! Hahaha.

Verder staan er als het goed is ook foto's op van mijn kamertje! Zo weet iedereen hoe ik nu een beetje woon!

Morgen begint mijn eerste lange dag werken!
Jullie horen snel hoe het allemaal is geweest!

  • 02 Februari 2013 - 22:22

    Frank En Moniek:

    Tania,

    We zijn blij dat het begin allemaal goed gegaan is.
    dat je ons allemaal mist is logisch maar dat zal we wennen als je echt gesetteld bent.

    We hopen dat het werkt je bevalt en dat alles goed blijft gaan.

    Dikke kus.

    Frank en Moniek

  • 02 Februari 2013 - 22:25

    Frank:

    Trouwens, de kamer ziet er nog niet zo verkeerd uit. Mogen er ook mensen blijven slapen of is er een hotel in de buurt voor als we langs komen.

    Ik zag nergens een foto van mij?

    Groeten,

    Frank

  • 02 Februari 2013 - 23:13

    Peter En Ardi:

    Lees ons berichtje bij je eerste reisverslag

    Gr. Ardi

  • 03 Februari 2013 - 13:42

    Twan&Diana:

    Hee Tania
    je kamer ziet er groot&mooi uit, Kim had een hele kleine kamer we hebben je al bij de favorieten staan.
    En hoe staat t met de breikunst al wat verder gekomen?
    gr van onsTwan&Diana we blijve je volgen

  • 03 Februari 2013 - 19:59

    Diego:

    hallo tania

    we hopen dat je het daar goed naar je zin krijgt.
    je kamer ziet er goed en netjes uit.

    groeten uit ospel

  • 03 Februari 2013 - 22:15

    Ingrid Kuijpers:

    Hoi Tania,

    Lekker veel ruimte in je appartement. Zo te lezen geeft je groep je genoeg afleiding. Ben je na het werk aan rust toe. Ik wens je veel succes.

    groetjes
    Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 7032

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Stage in Duitsland!

Landen bezocht: